Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново с Trentatre....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • и аз да се включа като човек скоро минал през кошмар,та съвета ми към теб е да се вслушаш в съветите на колегата Mordohy,знам какво е като ти влезе перото аз заради това си теглих бича сумати и време,но след всичко минато и моя съвет към теб е или да стегнеш основно тоя двигател и да си го караш или ако е 1.7 да бъде 8В мотор-много по-прост за подръжка много по малко капризен,след това като искаш позасили него -никакви грижи-ако сега повах нещо бих направил това
    Alfa 145 1.4 t.s

    Comment


    • Първата ми 33 бе 16v и когато трябваше да си взимам сегашната 1.4литрова 33 си мислех,че ще бъда много разочарован от нея.Подценявах я,но се оказа че ми носи също голямо удоволствие и тръпка.Нещо повече,тази е по-запазена и гледана.За разлика от 16v която бе изтормозена,сегашната ми доставя страхотно усещане.Още по-хубаво е като си я стегнеш и знаеш,че е изрядна.
      А относно подобрения по твоя двигател,аз бих сложил едни карборатори и олекотил максимално.Повече не й е нужно според мен.

      Comment


      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        За доказателство, прегледай от последната година, колко м33-ки участвъват на мероприятията и какви са.
        Ще се учудиш
        От години нямаме сериозни, тоест карани 33 16В
        Явяват се на сбирки, но не се карат!
        Те това е проблема!

        Ееее Бате Иво стига де всяга година на италфеста има един чичка със един спорт вагон 16-ка а колкото до миналата година щях да съм там обаче в последния момент се случи така че трябваше да бъда на семинар на фирмата в която работя и не успях да отида и друго аз моита 16-ка я карам всеки божи ден мога да кажа че в годината има най много 10 почивни дни и е чук от всякъде верно в ниските е дърво спрямо 8-клапановия мотор (които ми беше първия двигател) но и 16-ката си има своя чар и защо всеки казва че много се чупи като аз я карам постояно в критичните и преди месец и нещо когато и правих основен всичко вътре в двигателя беше със 0-во износване а двигателят ми е на поне 750 000
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • По принцип аз нямам никакво право да критикувам 16В, защото никога не съм имал такава.
          Вадя изводите си от чиста статистика.
          Когато говорим за ежедневна кола, 8в си е класи отгоре.
          16 в си е за юркане и точно от там им идват проблемите!
          И на мен ми се ще, от време на време да яхна и аз 16в, ама трябва да имам още една!
          Проблема сме го дъвкали много пъти!
          Каквото и да казваме, всеки си прави каквото си иска!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Основната ми идея за колата е да я карам само за кеф...та за какво друго да караш една 33-ка...за евридеика имам един форд фиеста от 95-та на газ,седи пред блока тука,иначе и служебната мога да ползвам...искам да карам с темпо...това ме влече от дете още...завои,епекс,треактория,време преди всички останали...а 33-ката е единствената кола дето ми е носила толкова кеф...ако я развия до една непрофесионална бегачка-екстра...пък и пуста гордост,да отсрамя марката ...не може някакви запалянковци с някакви смешни БМВ-та да се дъхат на марка дето едва ли не е израснала по пистите...ми алфист съм си и такъв ще си остана...е сега един авер с една "E-30-ска" 2.0-150 коня се дъха на едно квартално QV-145,и чак си мисли за някакви автовози...ха та откога мудните германски дебелани взеха да стават по пъргави от фините италянски сладурани...как да не си вземеш едно 16V и да мачкаш наред ...
            Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

            Comment


            • абе точки ...важното е да припадат да ги е... няма значение с кой мотор!
              Alfa 145 1.4 t.s

              Comment


              • Е аз това ви разправям че колата си я ползвам за всеки ден. И до сега всяка сутрин ходим заедно с нея до работа и от там цял ден по клиенти а на всеки 3 месеца в различна част на България понеже моита котура е една от наи старите във фирмата сега ще ви разкажа една случка. На 20 декември миналата година фирмата имаше семинар на Боровец фирмата ни се състои от 18 офиса от цяла България и понеже аз съм една от наи далечните дестинации на около 400 и нещо километра от Боровец 99% от колегите ми се обзаложиха че няма да стигна с кошницата до хижата. Пътуването протече що годе гладко докато най здравите машини голф 2 и 3 омряха на магистралата ауди А4 малко преди софия а малко преди последния разклон за боровец ауди Б4 и джипа на шефа спряха за почивка!!! От наи далечната дестинация аз пристигнах първи и без дори да пробуксувам а ви оверявам че на боровец имаше достатачно сняг и лед и ниски температури че дори и руснаците не им се излизаше на вън И така всички пристигнаха на семинара със извесно закаснение и няколко спирания по пътя. А вечерта батко ви Тишо доволно прие 2 бутилки уиски и една бутилка поморииска мускатова понеже алфа ромео е смотана и чуплива И така има няколко човека от форума които знаят как си карам колата по цял ден и какъв тормоз отнася всеки божи ден. И накрая искам да кажа че за мен не 1.4 или 1.7 8 клапана нито 16клапановия е наи здрав а боксерите са си изрудски двигатели. между другото сам виждал как високо проходим джип засяда в локва а 33-ка която бачка на 3 цилиндара от 3 години минава без да спре за миг а след нея и една 146 1.6 боксер с 2 думи нямам думи

                ---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

                много искам да го видите тава такси минава за втори път през водата а първия път вадата беше доста високо видеото е правено от мен и V@K@T@ приятно гледане http://www.youtube.com/watch?v=ffZXAh9qWnw


                ако ви е харесало видеото това е когато таксито минава за първи път през водата http://www.youtube.com/user/redb00l#p/u/17/kx3JPQloyuA
                Last edited by TishO; d.m.y г., 22:41.
                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                Comment


                • Ами същото бмв дето се дъха на QV-то,и кола на 400 не може да ми направи...ниски 16-ки давало незнам си кво...ако вдигна с 5 коня и намаля с още 100 кила(което и ще стане в близките дни) и ще има разтрел...днес на лаута на една е-30-ска за малко и беше...номерата от бмв събора и седяха още(все пак при пловдивските бмв-та това вдига 20 коня(или сваля 150 кила обща маса)),отнесох го със 150 на бетонния мост и откъде да знам,че се надъхало момчето...на екскалибур ми тръгва на цялата газ от светофара,а аз както обикновенно я държа под 2000,че с тоя резонатор...настъпих о пт 3-те коли на старта,на 300м преди техномаркет беше останала една...ха 1.3 съм,а той по малко от 2.0 не беше...не ще припадат-с АВТОВОЗИ ще припадат...разтрел наред...
                  Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                  Comment


                  • Само така особено с тие смешни бмв и голф 3 аз лично знам и се запалих от чичката имаше 33ки от всички серии обаче като бяха на по 6,7 години правеше ги смешни и още разправя как наи варвяла 1.5 4 карб. и бил наи доволвн от 1.7 8в 4х4 неможе да я прежали а мн коли смени и от него крастата по алфичките и бащата имаше 33 сега е с 164 и така сори ако ти цапаме темата но даваи смело с твоита 33ка не я изоставяиче малко останахме нека си ги гледаме и качи малко снимки ПОЗДРАВИ
                    Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
                    155 2.0 16v 150hp Super
                    146 1.9 jtd fl

                    Comment


                    • А за оставяне и дума да не става!Та след много мислене вече съм категоричен,ще скачам на по голям боксер-1.7...8 или 16 клапанов-каквото изпадне...И в двата случая ще има сериозни доработки преди да влезе в коша...Ама сега ме мъчи друг проблем...миналата седмица с колегата mitaka_bg_pd ходихме до един майстор да погледне окачването...Та оказа се,че 33-ката само Koni я спасява.Да де ама никъде не мога да намеря жълто Koni(в интернет) за 33-ка.Майстора ми каза,че и с пълнители ще стане,ама те се оказаха още по неоткриваеми...Та блъскам си главата тука и до никаква конкретна концепция не мога да стигна...Не знам и как седят нещата със стаб-щангите при наще кошве...Двигателя май май ще дойде най -лесната работа по колата,че и спирачки имам да мисля..абе докато не я бутна под минута на Калояново няма май да мирясам...
                      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                      Comment


                      • Не си блъскай главата с излишни глупости!
                        Караш 33-ка, а не голф -2!
                        Основната разлика по окачването им е, че ако на голфа Конито му е жизнено важно, то това не се отнася за нашите кошници!
                        Окачването им е такова, че и с меки амортесьори пак държат добре !
                        Слагай там някакви и хич не му мисли!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • колега ако се беше сетил седмица по рано инах 1.7 8клапанов двигател в уникално добро състояние но дригата отмъкна блока буталата биелите и коляновия вал сичко друго остана ако ти трябва дебитомер или нещо друго за новия двигател ако е 8 клапанов свиркаи късмет с намирането на двигател
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • Гледах я аз обявата за двигала още оня ден и така ме беше яд като видях,че си го дал колега,защото сега ще е трудно да попадна на читав двигател.
                            Че са меки стоковите амортисьори,меки са ама наистина си държи колата като я напъна...ама за сега мисля някакви стаб-щанги,някакви по стабилни разпънки,а пък ако изпадне някое по стабилно окачване през това време-екстра...чудя се и каква конверсия за спирачките да ползвам,че са си болна тема за 33-ките...Иначе като работа по колата за сега почна активно олекотяване,ще се целя към 850-60кг...и да ако на някой му се намират 4 слика пред умиране да свирка(13-ки търся),че мисля да направя едно Чешнигирово тия дни ...
                            Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                            Comment


                            • http://vbox7.com/play:0fc082b2d2 ===> Само на тръби с резонатор е страшно ...
                              (сори за лошото качество на клипа,тела толкоз може)
                              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                              Comment


                              • Един въпрос към по старите 33-каджий.Какви амортисьори са взаимозаменяеми с оригиналните на 33,92г.,въобще има ли такива?С какво толкова са по различни тези амортисьори от на една Лада примерно(освен самото захващане към купето де )?
                                Мерси предварително!
                                Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                                Comment

                                Working...
                                X